Någon som vet?

Min lilla fis har börjat bli väldigt dålig på att äta de senaste dagarna. På mornarna äter hon ingenting, inte ens om jag försöker mata henne. När hon får mat nästa gång äter hon kanske 1-2 tuggor och sen får jag mata henne men inte heller då äter hon i närheten upp allt. På en hel dag kanske hon får i sig hälften av det hon ska. Hon har gått upp ca 1,5 kg på 1,5 vecka men om hon fortsätter äta såhär dåligt känns det som om viktuppgången kommer att avta.
Är det någon som har något tips på hur jag kan göra för att få i henne sin mat?

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Larsson

Hej !

Bra om små valpar äter säger hennes "farmor" svårt att skriva om tips men jag föreslår att du ringer till Nettan och pratar lite om maten.

Lycka till !



Hälsar Lisbeth

2011-09-26 @ 21:51:59
URL: http://allroundgolden.se/
Postat av: Sara och Lhyra

Hej Lisbeth!

Vad roligt att ni har hittat hit!

Ja det tycker jag med så jag hoppas att hon blir bättre med maten snart. Jag får nog ringa Nettan imorgon och höra mig för hur jag ska göra.



Hälsa pappa Frankie!



Sara

2011-09-26 @ 23:13:39
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Tar hon maten som godis när ni tränar? Isånnafall kan du ju mäta upp hur mycket mat hon tar som godis.



Det är supertrist när de inte vill äta!

2011-09-28 @ 18:53:24
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0