SARA

Jag är Sara. Jag föredrar chips framför godis. Jag älskar chokladglass. Jag hatar fulla människor. Jag har en tatuering och vill ha en till. Jag har alltid velat ha en hund men aldrig fått någon förrän nu. Jag bor fortfarande hemma. Jag tror att jag tycker om att läsa böcker men gör egentligen inte det. Jag hatar att flyga. Grekland är mitt favoritland. Jag vill åka till New York någon dag och titta på NHL. Jag älskar Djurgården Hockey. Jag har körkort. Jag älskar att fotografera. Att plugga är inte så kul. Jag drömmer om att hjälpa ungdomar som har familjeproblem. Jag har ingen favoritfärg. Jag älskar att äta snabbmat men att laga mat är väldigt roligt det med. Jag tycker inte om att diska. Jag älskar att titta på film. Jag har spelat innebandy i hela mitt liv. Jag har en whiplashskada. Jag har skilda föräldrar. Min mamma är min bästa vän. Jag har bara haft ett enda jobb jag trivts med. Jag har ofta huvudvärk. Jag tycker om kärlek. Jag tycker väldigt mycket om min lillebror. Jag önskar att jag hade längre tålamod. Jag har ett ärr i min vänstra hand. Jag älskar att titta mot stjärnorna. Jag tycker om tekniska saker som fungerar. Jag tycker inte om att sätta ihop ikeamöbler. Jag älskar pasta i alla former. Vill därför åka till italien. Min favoritplats är utkiksberget. Tror att jag skulle passa bättre in i Göteborg än Stockholm. Jag kan inte åka skidor. U2 är den bästa konserten jag varit på. Jag älskar musik. Jag tycker om att vara ute och gå. Kladdkaka är det bästa jag vet. Jag har fördomar. Jag gråter lätt. Vid din sida och Marley & Me är den mest ledsamma film jag har sett. Jag tror att jag är ganska snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0